Trittico Model
Personal Branding
Trittico Self-Scan
- Personal Scan
- Professional Scan
Focus
- Specialisatie
- Passie
- Doelgroep
Your branding
- Profilering
- Presentatie
- Marketing
- Kernwaarden
- Breed beeld van jezelf
- Kwaliteiten
- Kennis / Vaardigheden
- Valkuilen
- Passie
- Waar ben je goed in
- Waar word je blij van
- Keuzes maken
- Onderscheidend vermogen
- Doelgroep
- Presentatie
- Pitch
- Positionering
- Netwerken
- Social Media
Personal Branding
Jij als merk
[one_third]
Trittico Self-Scan
- Kernwaarden
- Breed beeld van jezelf
- Kwaliteiten
- Kennis / Vaardigheden
- Valkuilen
Met een Specialist op gebied van Persoonlijke ontwikkeling ga je op zoek naar jouw kernwaarden en kwaliteiten, waardoor je een goed beeld van jezelf krijgt, en jezelf daardoor beter kunt promoten. Wat aan jou is aantrekkelijke voor jouw klant.
Waar leg je de nadruk op en wat laat je niet zien.
[/one_third][one_third]
Focus
- Passie
- Waar ben je goed in
- Waar word je blij van
- Keuzes maken
- Onderscheidend vermogen
- Doelgroep
Het is belangrijk om focus te hebben, je te richten op datgene waar jij echt goed in bent, maar vooral waar jij ook blij van wordt. Zodat jouw passie te zien is in het gesprek wat je voert.
Laat zien waarin jij je onderscheid van de concurrent, jij bent uniek met unieke talenten en vaardigheden.
[/one_third][one_third_last]
Jouw Branding
- Presentatie
- Pitch
- Positionering
- Netwerken
- Social Media
In deze module gaan we aan de slag met de uitwerking. Hoe ga je je profileren en presenteren. Zowel op een netwerk, als online. Op je website, social media en in het dagelijkse leven.
Congruent in uitstraling, woord en gedrag.
[/one_third_last]
[one_half]
[/one_half]
[one_half_last]
Geïntrigeerd?
Hebben we je interesse mogen wekken? Benieuwd naar een vrijblijvend gesprek?
vraag een gratis profielschets aan
of
[/one_half_last]
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!